تجربیات: پاسخ مادران اوتیسم به سوال – آیا شیر شتر برای اوتیسم مفید است؟

آیا کسی احساس می کند که شیر شتر به اوتیسم کودک او، کمک کرده است؟

مل ایزا: آره. آره. آره. سالها صبر کردم تا تلاش کنم و از انتظار پشیمانم. ما انواع درمانها را انجام داده ایم و این (شیر شتر) بهترین درمان بود. ما شیر را به صورت خام منجمد از Noah Peachey سفارش می دهیم. مثل ما نباشید و نگذارید زمان بدون تلاش بگذرد (زمان را از دست ندهید).

کریستینا آدامز: بله ، هم من (مجری گروه) و هم جسیکا ، بنیانگذار این گروه ، نتایج عالی را با شیر شتر برای پسران اوتیسم خود تجربه کردیم. لطفاً پرونده ها و پست های صدها شاهد بهبودی را ببینید. خوشحالم که اینجا هستی.

ایسبی ار مامیا: آره . این به تقویت ایمنی ، بهبود واژگان و گفتار ، بهبود سیستم گوارش، رشد مهارت های شناختی کمک می کند.

عایشه حامد: بله من تغییرات خوب را مشاهده کرده ام.

رابیا عدنان: بله ، این به دخترم کمک می کند که فقط در یک هفته در ۳ سالگی شروع به صحبت کند و الحمدلله اکنون صحبت میکند و هیچ ویژگی اوتیسم جز تأخیر در گفتار را ندارد.

بکی توماس : آره. بیش از یک دهه است که ما در مراحل مختلف روند بهبودی خود از شیر شتربه طور متناوب استفاده می کنیم. این هر بار یک دستاورد عظیم بوده است. وقتی پسرم کوچکتر بود، ما همه دستاوردهای مشابهی را دیدیم که بقیه در این بخش گزارش می دهند. وقتی بلوغ شروع شد ، ما پس از مدت ها استراحت ، دوباره آن را برگرداندیم. شیر شتر در دوره بلوغ نیز اثلرات شگفتی را انجام داده است. هیچ یک از حالات هورمونی عادی را نداشتیم ولی در نهایت به یک افزایش وزن سالم دست یافتیم که به شدت مورد نیاز بود. همچنین ، از زمان مصرف مجدد آن ، ما هرگز دچار سرماخوردگی نشدیم و بهبود آلرژی های فصلی بسیار بهتر بود. به طور معمول با آلرژی های فصلی ، آسم پسرم فوران میکند. ما مقدار زیادی آلبوترول مصرف می کردیم. اما من فقط مجبور شده ام هر ۶ ماه یک بار اسکریپت آلبوترول برای او بگیرم که این به طور معمول مصرف یک ماه است اما اکنون مصرف یک ماه به مدت ۶ ماه به طول انجامیده است! بنابراین بله ، من این مزایای بزرگ را میگویم.

لیندا: زندگی با شیر شتر تغییر می کند. کودک من را با استفاده از شیر خام و یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی فاقد گلوتن ، لبنیات ، سویا و تخم مرغ بهبود یافت (این نتیجه در هر آزمایشی بود). شوهر من یک متخصص شیر شتر در ایالات متحده و مربی است – Barry Smeltzer MPAS، PA-C، FAAEM. سالها پیش علائم اوتیسم را از دست داد. در ابتدا وضعیت اوتیسم او را شدید تا متوسط اعلام کردند و گفتند با اختلال او کنار بیایید ولی آنها اشتباه کردند.

سمیرا الیاس محمود :من حدود ۵ ماه است که از شیر شتر استفاده می کنم و هیچ پیشرفتی مشاهده نکرده ام. من نمی دانم که چرا با بررسی نوشته های دیگران بسیار هیجان زده شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *