تجربیات – سندرم خستگی مزمن یا فیبرومیالژیا و اوتیسم

الان کمی با شیر شتر وسواس دارم !!! من مدتهاست که چنین احساسی ندارم !!! من فقط با نوشیدن شیر شتر حدود ۵۰٪ احساس بهتری دارم !!! من عاشق خواص درمانی آن هستم !!! (راستی، من با بیماری فیبرومیالژیا ، سندرم خستگی مزمن و لایم تشخیص داده نشده، دست و پنجه نرم می کنم). به علاوه ، جالب ترین قسمت این است که به پسر مبتلا به اختلال اوتیسم من نیز کمک می کند! من بیشتر متوجه نگاه چشمی او می شوم و او بسیار اجتماعی تر است!

من فقط حدود ۲ هفته است که آن را می نوشم. من از اینکه چقدر احساس بهتری دارم بسیار شوکه شده ام. این بیشتر از همه به سندرم خستگی من کمک کرده است. من متوجه شدم که وقتی میزان شیر را به یک قاشق چایخوری کم کردم ، زیرا فکر می کردم ۱/۴ فنجان بیش از حد است … دوباره احساس خستگی کردم. بنابراین من دوباره بعد دوز آن را بالا می برم.

من تعجب می کنم که چقدر کمک می کند !! هرگز فکر نمی کردم که شیر شتر اینقدر به من کمک کند! نمی دانم چرا ما به جای گاو در همه جا شتر نداریم.

من و همسرم سالها تب مزمن چیکونگونیا از تیمور شرقی داشتیم. از زمان نوشیدن شیر شتر ، هر دو متوجه پیشرفت های چشمگیری شده ایم. در واقع از بسیاری جهات احساس بهتری نسبت به همیشه دارم.
به نظر من کفیر شیر شتر(دوغ یا همان چال) نیز کمک بزرگی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *