تجربیات – یک پسر ناز اوتیسم

کایتلین دنیز

مدتی است که هیچ به روزرسانی در مورد کوچولویم  به اشتراک نگذاشته ام. بنابراین امشب ۳٫۵ ساعت رانندگی کردم تا پسرم را از خانه پدر و مادرم بردارم. او سه شب گذشته را آنجا گذراند. این اولین بار در ۶ سال زندگی او بود که ما یک شب را دور از یکدیگر می گذراندیم ، نه یک شب بلکه سه شب متوالی. هیچ یک از ما نمی دانستیم که این چگونه پیش خواهد رفت ، اما او گفت که آماده است بنابراین ما آن را انجام دادیم.

پدر و مادرم در حال جر خوردن (tearing up ترجمه به فارسی سخت)  بودند و وقتی من آمدم، دیگر نمی توانستند در این مورد که چقدر حیرت زده اند با من صحبت کنند. همان طوریکه من حتی نمی توانستم کیفم را بگذارم چون آنها خیلی هیجان زده بودند که با من در این مورد صحبت کنند.  آنها گفتند که سیلاس از هر شش نوه ای که دیده اند سازگارترین ، شیرین ترین ، با درک ترین ، آسان ترین و دوست داشتنی ترینشان است. هر لحظه ای که او اینجا  گذراند در کمال شادی بود ، حتی به اندازه یک دقیقه ناراحتی در کل این مدت نداشتند . آنها به من گفتند که یک معجزه واقعی بود که کودکی که به شدت اوتیسم دارد و او را  اینگونه در سه سال پیش می شناختند ، و فکر می کردند هرگز اجازه نمی دهد که او را بغل کنند یا اجازه نخواهند داشت که او را بغل کنند ، اکنون در آغوش آنها بود و به آنها می گفت که چقدر دوستشان دارد. اکنون با آنها گفتگو کرده و آزادانه ابراز وجود می کند. در حال حاضر خوشحال و شادمان از درون است و به هر کجا که او می رود شادی را پخش میکند.

 پدر و مادرم با چشمانی اشکبار از من تشکر کردند که نوه خود را پس گرفته اند. وای. چه احساسی.

من بینهایت به این پسر افتخار می کنم اما اینجا منظورم واقعاً این نیست. زندگی این کودک برای مدت طولانی در فلاکت کامل بود و من واقعاً در عمیق ترین احساس خود فکر می کردم که تمام وجود او برای همیشه همانطور خواهد بود. من می دانم که بسیاری از مردم هر روز با فکر این واقعیت تلخ دست و پنجه نرم می کنند ، اینکه آیا چیزی واقعاً می تواند به بچه های آنها کمک کند. من فقط می خواهم شما بدانید که امید وجود دارد. بچه های ما می توانند بهتر شوند. این فکر را حفظ کنید و هرگز از مبارزه با آنها دست برندارید.  با احترام به همه شما، این جاده سختی است که همه ما در آن هستیم اما افتخار من این است که همراه با باهوش ترین و سخت کوشترین والدینی که تاکنون دیده ام در این راه هستم.

 و اینم  تصویری از پسر خوش تیپم  که میبینید او چقدر ناز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *