تجربیات- رفتار با کودک اوتیسم

Maria Shah‎ to Healing with Camel Milk دختر ۳ ساله غیر کلامی (عدم صحبت کردن) من اخیراً ارتباط برقرار کردن بیشتر را با من به صورت غیرکلامی آغاز کرده است. اگر می خواهد به بیرون برود ، دست من را گرفته و از من می خواهد که او را به سمت درب اصلی هدایت کنم و اگر می خواهد به اشعار / آهنگ مورد علاقه اش گوش دهد ، دست من را نگه می دارد و روی لپ تاپ من می گذارد. در(گوش کردن به) ترانه ها و شعرها او در ترامپولینش بسیار پرش می کند. او همچنان روی تختها می پرد. آیا پرش بیش از حد برای او خوب است؟ من دوست دارم در چنین شرایطی بدانم من باید درخواست او را انجام دهم یا نه. می ترسم اگر نتوانم ارتباط او با من قطع شود. او در دنیای خودش بود و اکنون از دنیای خارج خود بیشتر آگاهی می یابد. وی در به مدیت یکماه در پروتکل Nemecheck ویک ماه شیر شتر مصرف میکند که پس از بهبود حرکات Bowl، رفتار وی را بهتر کرده است. هنوز هیچ درمانی وجود ندارد. من فقط سعی می کنم با او بیشتر در خانه ارتباط برقرار کنم. مشتاقانه منتظر توصیه های شما هستم.

Syeda Ayesha This describes my son

دقیقا مانند پسر من

Naila Anees Maria camel milk and Nemecheck protocol both are working amazingly for my son too, just keep doing it she will be fine 

Naila Anees Maria شیر شتر و پروتکل Nemecheck هر دو به طرز شگفت انگیزی برای پسرم نیز کار می کنند ، فقط این کار را انجام دهید خوب خواهد بود

Naila Anees Sidra Maqsoom I started Camel milk around May 2020 and protocol in end of June first just oils and later added inulin in his juice.

Naila Anees Sidra Maqsoom من شیر شتر را در حدود ماه مه سال ۲۰۲۰ آغاز کردم و در اواخرماه ژوئن (پروتکل) ابتدا فقط روغن (زیتون) قرار دادم و بعداً اینولین را در آب میوه وی اضافه کردم.

Naila Anees Maria Shah he has more understanding of his surroundings,more awareness,less hyper ,more language and above all social.

نایلا آنیس ماریا شاه
او(پسرم) دارای درک بیشتری از محیط اطراف خود، آگاهی بیشتر ، بیش فعالی کمتر، گفتار بیشتر و مهمتر از همه اجتماعی تر شده است.

Syeda Ayesha Naila Anees
MashaAllah you must be so happy. Can you please tell how was his receptive and expressive language before?

سیده عایشه نایلا آنیز
ماشاءالله، شما باید خیلی خوشحال باشید. می توانید لطفاً بگویید که قبلاً زبان و گفتار و ابراز او چگونه بوده است؟

نایلا آنیس سیددا عایشه
او همیشه واژگان زیادی دارد ، اما این فقط کلماتی بود و اون جمله ای نمیگفت. شروع گفتگو سخت بود که الان نسبت به قبلا در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *