شیر شتر غذایی است که سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند

نویسنده: دکتر عبدالرزیق کاکار

سیستم ایمنی اولین خط دفاعی بدن است. مکانیسم دفاعی قوی بدن (سیستم ایمنی) یکی از ارکان حیاتی سلامت ما است. مکانیسم دفاعی ما به دلایل زیادی در زندگی روزمره ما تغییر می کند و آسیب می بیند.

https://www.urmc.rochester.edu/encyclopedia/content.aspx?ContentID=123&ContentTypeID=134

ما می توانیم سیستم ایمنی خود را احیا کنیم

خوشبختانه، اگر این کار به درستی و به موقع انجام شود، می‌توانیم سیستم ایمنی یا دفاعی بدن خود را با گام‌های خوب احیا و قوی کنیم. در این میان، مهم ترین فاکتور غذا است. یک غذای خاص مانند شیر شتر که می تواند سرشار از مواد مغذی خاصی باشد و به تقویت سیستم دفاعی ما کمک کند. دوم ورزش و به دنبال آن خواب خوب و خاموش کردن دستگاه استرس بدن است. اما در این مقاله به نقش ویژه غذا در تقویت خط دفاعی خود در برابر عفونت ها می پردازیم. شیر شتر در میان غذاها، غذای فوق العاده ای است که تاکنون شناخته شده و در دسترس است.

شیر شتر چگونه به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند؟

در سطرهای بعدی به صورت موضوعی توضیح خواهم داد که شیر شتر چگونه می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن ما کمک کند؟ واقعاً چگونه کار می کند و چه موادی شیر شتر را به یک غذای فوق العاده تبدیل کرده است.

شیر شتر سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کند زیرا حاوی مجموعه‌ای از پروتئین‌های محافظ مانند لیزوزیم، لاکتوفرین، لاکتوپراکسیداز، ایمونوگلوبولین G و ایمونوگلوبولین A است.

شیر شتر ضد التهاب است و استرس بیماری‌هایی مانند دیابت را کاهش می‌دهد و خسارات ناشی از التهاب به اندام‌ها و سیستم ایمنی بدن را جبران می‌کند.

شیر شتر با مقدار و ترکیب خاصی از مواد معدنی غنی شده است که تعادل اسیدی و باز را در بدن ایجاد می کند، بدن ما را احیا می کند و افزایش هورمون های آزاد کننده استرس را به حداقل می رساند.

شیر شتر به دلیل تأثیر بسیار مثبتی که بر سیستم کلی هورمونی ما دارد، آرامش را به ارمغان می‌آورد که باعث بهبود خواب ما می‌شود و در نتیجه خوابی بسیار خوب و عمیق ایجاد می‌کند. خواب عمیق یکی دیگر از راهبردهای تقویت سیستم ایمنی است.

شیر شتر که سرشار از مواد مغذی است به احیای بدن ما کمک می کند و استقامت خاصی برای ورزش طولانی تر و بهتر می دهد. نویسنده با مصرف مداوم شیر شتر، قادر به دویدن بالای ۱۰ کیلومتر در روز به طور منظم در سن ۵۱ سالگی است.

شیر شتر فاقد پروتئین های آلرژی زا و لاکتوز غیر قابل تحمل است، خوب و مناسب برای تمام خانواده ها. تمام گروه های سنی و وضعیت فیزیولوژیکی می توانند بدون هیچ تردیدی شیر شتر مصرف کنند.

نتیجه

من به عنوان یک محقق عرصه شتر، مصرف کننده دائمی شیر شتر و یک فرد بهبود یافته از بیماری (با شیر شتر)، اکیداً توصیه می کنم از شیر شتر به عنوان یک غذای حیاتی در برنامه روزانه خود استفاده کنید. نشاط، سلامت و انرژی خاصی به شما می دهد. باید بگویم، اگر برخی از فعالیت های بدنی مانند ورزش، دوچرخه سواری، آهسته دویدن و سایر فعالیت های بدنی را انجام دهید، شیر شتر به طرز شگفت انگیزی بسیار خوب عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *