شرکت فرآورده های لبنی شتر استرالیای غربی WA می تواند انقلابی در قیمت گذاری شیر شتر ایجاد کند

Good Earth Dairy اولین شرکت تجاری لبنی شتر WA است. این مزرعه ۸۰۰ هکتاری در دنداراگان واقع شده است ، دو ساعت با شهر پرت فاصله دارد.

ما می توانیم شاهد گام بزرگ بعدی صنعت شیر شتر باشیم.

شترداری استرالیای غربی (West Australian camel milk farm- WA) به نام Good Earth Dairy یک روش منحصر به فرد برای تولید شیر شتر با قیمت کمتر از ۳ دلار استرالیا به ازای هر لیتر ایجاد کرده است – یک کار بزرگ با توجه به تنها رقیبشان که هزینه تولی دشیر شتر آنها ۱۲ دلار در هر لیتر است.

این شرکت پنج سال  زمان و بیش از ۴ میلیون دلار صرف کامل کردن گله شتر ، فرآیند دوشش و تولید IP مورد نیاز برای کاهش چشمگیر قیمت شیر کرده است.

مارسل استینگنسر ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Good Earth Dairy ، گفت: با استفاده از IP جدید برای کاهش هزینه ها و افزایش بازده ، شیر شتر اکنون دارای یک نقش مناسب در صنعت سودآور تولید شیر خشک است.

آقای استینگینسر گفت: “و ما قصد داریم با حمایت از این کمپین سرمایه گذاری سهام وارد آن بازار شویم.”

این مشاغل در تلاش برای جمع آوری ۱٫۲ میلیون دلار ، مبلغی که برای نفوذ به بازار شیرخشک نوزادان صرف خواهد شد ، یک کمپین سرمایه گذاری سرمایه جمعی در وب سایت استرالیایی جمع آوری سرمایه Birchal راه اندازی کرده است.

شیر شتر برای شیر خشک و سایر محصولات بهداشتی تخصصی ایده آل است زیرا به طور طبیعی فاقد لاکتوز است و سلامت روده را تقویت می کند.

در حال حاضر تمام شیرهای تولید شده توسط لبنیات در بیش از ۵۰ سهامدار در سراسر استرالیای غربی فروخته می شود.

این شرکت با هدف ایجاد لیست در ASX در اوایل سال ۲۰۲۱ ضمن ایجاد یک صنعت کشاورزی پایدار و با اخلاق متمرکز بر تولید مقادیر زیادی “شیر خالص شتر استرالیا” است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *