تجارت امارات متحده عربی با محصولات شتر: آنها به دنبال بازار چین هستند.

تا روز یازده نوامبربزرگترین فستیوال سالانه خرید آنلاین چین ، فقط دو روز دیگر فرصت است. در یک دوره زمانی که میلیون ها خرده فروش بزرگترین تخفیف های سال خود را عرضه می کنند. در آستانه یازده نوامبر، برخی از مارک های بین المللی را که می خواهند تأثیر خود را بر خریداران آنلاین در چین بگذارند را فهرست کرده ایم. همانطور که جیکوب گریوز از دبی توضیح می دهد و شترها می توانند نقش اساسی داشته باشند.

به نظر می رسد از کویردبی تا مصرف کنندگان چینی روند رو به رشد شیر شتر وجود دارد. نوشیدنی و شیرینی جات باشد یا محصولات آرایشی. برای شرکت های امارات، آسیا و به ویژه چین، به یک بازار بزرگ تبدیل شده است و پیش بینی یکی از این شرکت ها  افزایش فروش زیادی  است.

سعید بن صباح مدیر کل شرکت کملشیوس (Camelicious) میگوید: روز ۱۱ نوامبر به بزرگترین روز خرید آنلاین و آفلاین در جهان تبدیل شده است ، بنابراین ما با محصولات خود مانند پودر شیر شتر و محصولات جدید خود نیز آماده آن هستیم و انتظار افزایش ۸۰ درصدی را داریم و بازار چین برای ما بسیار مهم است ،  تقریبا ۷۵ درصد از محصولات ما به بازار چین می رود و ما انتظار داریم که این بازار افزایش یابد ، به همین دلیل ما قصد داریم تعداد بیشتری شتر خریداری کنیم و محصولات مطابق با تقاضای بازار را ارائه دهیم.  این می تواند ازمشکلات ناشی از همه گیری Covid-19 ، که بر فروش ما تاثیر گذاشت و  پروژه های ما را به تأخیر انداخت تأثیرگذار باشد. اما این سوال پیش می آید، چرا چین؟

آقای سعید بن صباح مدیر کل  Camelicious  میگوید: “مردم چین که در مورد فواید شیر شتر می خوانند ، به همین دلیل تقاضا به طور قابل توجهی افزایش یافته است.”

این در حالی است که روند جهانی محصولات شیر جایگزین رو به رشد است. تولید این محصول در سال ۲۰۰۳ و فقط با ۲۵ شتر که عمدتاً تقاضای محلی را تأمین می کردند آغاز شد ، از آن زمان تاکنون عملکرد ما چندین برابر شده است.

جیکوب گریوز میگوید: “در این سایت نزدیک به ۹۰۰۰ شتر در حومه دبی وجود دارد که  برای شرکت  Camelicious  هر ساله حدود ۴ میلیون لیتر شیر شتر تولید می شود و هدف آنها رساندن تعداد این شتر ها به  20،۰۰۰  نفر شتر است.

دکتر پیتر ناگی مدیر مزرعه ، Camelicious  میگوید: “ما در حال توسعه و تغییر دائما روز به روز هستیم ، این در واقع یک چالش اساسی است که ما باید کیفیت خود را ثابت نگه داریم ، با افزایش مداوم تعداد و این یک چالش بزرگ برای هر سازمان و در هر نوع صنعتی است. اینجا تنها شیر شتر مورد نیاز جهت مصرف تولید نمیشود بلکه  این کارخانه صابون شیر شتر در دبی تولید میکند.

 به طور معمول آنها محصولات خود را در فروشگاه ها به گردشگران چینی عرضه می کنند ، اما از زمان همه گیری  Covid-19 آنها مجبور شده اند تجارت الکترونیکی خود را گسترش دهند.

خانم استوی لاوماس مدیرعامل کارخانه  صابون شتر میگوید:  “قدم بعدی برای ما رفتن به یکی از سیستم فروشگاهی  بزرگ مانند T-mall است ، اما این کار احتمالاً ۵-۶ ماه طول خواهد کشید. بنابراین امیدوارم تا اواسط سال بعدی این سیستم به خوبی راه اندازی شود. این یک ویترین فروشگاه اینترنتی واقعاً عالی  در چین است.  “با ایجاد اختلال در سفرها ناشی از همه گیری ، تولید کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال خرید آنلاین تقاضای روزافزون محصولات شتر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *