شیر شتر کنترل کننده بهتر وزن شما

نویسنده: دکتر عبدالرزیق کاکار

چاقی یکی از نگران کننده ترین مسائل عصر مدرن است. بحث های مختلفی در مورد دلایل چاقی مطرح شده است، اما هنوز هم ، موارد بسیاری دیگری در حال ظهور هستند و مورد بحث قرار میگیرند. من بحث هایی راجع به سلامت روده و دستگاه گوارضش و ارتباط آن با جنبه های مختلف سلامت انسان وآنچه که انجام می دهیم و آنچه در مورد سلامت دستگاه گوارش نمیدانیم، دنبال کرده ام.

این یک بحث گسترده و چند بعدی است که جنبه های مختلف سلامتی و غذایی که می خوریم و نحوه زندگی ما (محیط ، خواب ، استرس و غیره) را در بر می گیرد. در حالی که کل گفتگو و بحث را دنبال می کنم ، متوجه شده ام که بسیاری از جنبه های غذاهای سالم در این موضوع دخیل است و اینجا بود که  افکار من به سمت شیر شتر رفت.

تئوری شیر شتر

شیر شتر نقطه مورد مطالعه من و محور اصلی تحقیقات و انتشارات من است. از ۸ سال گذشته ، من در حال تلاش برای نوشتن در مورد این داروخانه طبیعی به روشی کاملاً عامیانه برای آگاهی عمومی و مردم در مورد این غذای فوق العاده هستم. شیر شتر به دلیل داشتن اسیدهای چرب بسیار ویژه، پپتیدها، لاکتوز، نانوبادیها، ترکیب مواد معدنی، کازئین، آب پنیر، و کلیه ترکیبات هم افزایی موجود در آن، یک محصول بی نظیر است.

شیر شتر فلور طبیعی روده را به دلیل دارا بودن پروبیوتیک های طبیعی ، باکتری های GABA و LA و سایر ترکیبات (هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است) متنوع می کند و به کنترل وزن ، سم زدایی بهتر بدن و تقویت کلی مغز و بدن کمک می کند. به عنوان یک تجربه شخصی ، (مصرف روزانه یک لیوان شیر شتر) باعث تقویت ایمنی و بهبود مقاومت بدن در برابر عفونت ها می شود (فکر می کنم هردو به دلیل تنوع بخشیدن به فلور طبعی روده و نانوبادیها و سایر پروتئین های اختصاصی).

شیر شتر یک غذای مولد انسولین است ، به این معنی که کالری خون را به طور ناگهانی افزایش نمی دهد به دلیل داشتن ترکیبات غنی آن که باعث کنترل افزایش ناگهانی یک نوع  مولکول در بدن می شود. تأثیر شیر شتر برای بررسی بهتر این نتیجه نیاز به تحقیقات علمی پیچیده دارد.

شیر شتر بدن را شستشو داده و بافتها را سم زدایی می کند ، در نتیجه باعث بهبود عملکرد و نشاط بدن می شود و در نتیجه مقاومت بهتری در برابر بیماری ها و کند شدن سرعت پیری ایجاد می کند. بدن ما بدون فهمیدن منابع غذایی و عواقب ناشی از آن ، زیر بار سمومی که روزانه می خوریم در حال از بین رفتن است.

شیر شتر یک گنج و نعمت واقعی طبیعت است و بدن ما را قادر می سازد در سخت ترین دوره تاریخ بشریت (با دیدگاه کیفیت غذا) عملکرد و پایداری بهتر و بیشتری داشته باشد. یک تحقیق علمی جامع و کنترل تحقیقات علمی برای کشف گنجینه های پنهان این غذای فوق العاده مورد نیاز است. از متخصصین بهداشت ، پزشکان و متخصصین طب طبیعی و سنتی ، دانشمندان مواد غذایی و شیمیدانها خواسته می شود که به جلو بیایند ، تیم خوبی بسازند و در بخش های مختلف جهان در مورد شیر شتر کار کنند.

منبع: https://camel4milk.wordpress.com/tag/gut-health/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *