راه‌اندازی کارگاه خیاطی و پرورش شتر در آق‌قلا + تصاویر

aggala1 aggala2 aggala3 aggala4در شهرستان آق‌قلا طرح‌های مختلفی در قالب اقتصاد مقاومتی اجرا گردیده است. به همین منظور به سراغ کارگاه خیاطی و پرورش شتر رفته تا از نزدیک با آن‌ها آشنا شویم.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپی دژ، اقتصاد مقاومتی ازجمله مبحث‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری در دوره‌های اخیر بوده است. این طرح به دنبال توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در حال انجام است. اقتصاد مقاومتی نباید به یک شعار تبدیل شود بلکه باید مردم و مسئولان در کنار هم و در عمل به آن باشند تا این طرح در زندگی مردم نهادینه گردد.

در شهرستان آق‌قلا نیز طرح‌های مختلفی در این قالب اجرا گردیده است. به همین منظور به سراغ برخی از این طرح‌ها رفته‌ایم تا از نزدیک با آن‌ها آشنا شویم.

حمیدی یکی از بسیجیانی است که از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کرده و 6 نفر شتر خریداری نموده است.

وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت : با خرید این شترها علاوه بر اشتغال خودم، برادرم نیز مشغول به کارشده است . درآمد ماهیانه من در حدود بیست میلیون ریال است.

حیدری ادامه داد : به جوانان جویای کار نیز توصیه می‌کنم که همیشه به دنبال کارهای دولتی نباشند و با استفاده از ظرفیت و توانمندی، برای خود و دیگران شرایط اشتغال و درآمدزایی را فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *