تجربه هیجان انگیز ما از شیر شتر و نتایج آن

نویسنده: alecia.english

تجربه هیجان انگیز ما از شیر شتر و نتایج آن

در فوریه ۲۰۱۹ ، فرزند ما توسط یک آسیب شناس زبان گفتار مورد ارزیابی قرار گرفت تا تاخیر شدید او در صبحت کردن بررسی شود. شیر شتر بخشی از درمان بود که وی یک سال بعد در فوریه ۲۰۲۰ مشکل تأخیر در گفتار او خیلی بهتر شد. در این پست وبلاگ ، من به شما اطلاعات بسیاری راجع به چگونگی اثر شیر شتر به عنوان نقش بزرگی از این پیشرفت مهیج در زندگی ما می دهم.

در ۲ سالگی ، پسرمان به هیچ وجه در صحبت کردن و گفتار پیشرفت زیادی نکرد. او حدود یک سال عقب مانده بود. انتظار می رفت که گفتار او خیلی به تأخیر بیفتد ، اما ما امیدوار بودیم که صحبت کردن او زودتر شروع شود بخاطر اینکه او بسیار درمانده شده بود (و ما هم همین طور بودیم!). بعد از مشاوره با متخصص مغز و اعصاب و گفتار درمان ، همه ما فکر کردیم که دلیل آن می تواند نوعی عدم قدرت تکلم  از جراحی مغز و ده ها هزار تشنج او در سنین ۲ ماه – ۶ ماه باشد. گفتار درمانگر ما توصیه کرد که ما از یک وسیله ارتباطی استفاده کنیم که قبلاً با آن کار کرده بودیم و او هیچ پیشرفتی در این زمینه نداشت. او علی رغم دیدن تمام فیلم ها و تجربه ای که من با ۳ فرزند دیگرم داشتم و به آنها آموزش داده ام ، از زبان نشانه استفاده نمیکرد. سپس من در مورد شیر شتر و ۱۰۰-۲۰۰ دلار قیمت آن  در فروشگاه آمازون (که به راحتی پاستوریزه می شود) خواندم ، فکر کردم که آن را هم امتحان کنم.

در طی چند ساعت بعد از اولین بار مصرف شیر شتر او اولین کلمه هدفمند خود را برای غذا یعنی “پنیر” را به کار برد بدون آنکه از او خواسته شود که آن را بگوید! بدون گریه و لگد زدن ، فقط یک کلمه برای آنچه او می خواست – پنیر. من می دانستم که ما در چه مسیری هستیم. من فقط با یک اونس شیر شتر (۳۰ سی سی ) شروع کردم در صورتی همان مقدار موثر واقع شد شد. شیر شتر پر از ایمونوگلوبولین های ریز مانند اندازه ایمونوگلوبولین های انسانی است بنابراین می تواند به اندام شما وارد شود و به عفونت ها حمله کند. از طرف برخی محققان توصیه می شود حتی یک قطره از ان شروع به حداقل رساندن بثورات پوست یا درمان اسهال و غیره میکند. ما مواردی این چنین در دست نداریم. بنابراین من به سرعت در طی دو هفته مقدار شیر شتر را  تا ۲ اونس (۶۰ سی سی ) و ۴ اونس (۱۲۰ سی سی ) و سپس ۸ اونس (۲۴۰ سی سی) در روز رساندم. زندگی من آسانتر و آسان تر شد. خواب او در طول شب بخوبی شد (که پس از تعداد زیادی تشنج شدید و شدید و از دست دادن ۱/۴ از مغز خود برای جراحی تشنج بود و این در زندگی او غیر منتظره بود).

گفتا ردرمانگر او  به پیشرفت های موفقیت آمیز و غیر منتظرانه ی  او علاقه مند بود. شوهر من متوجه شد که میتواند آخر هر هفته به خانه بیاید تا کودک نوپای کوچک ما که با توانایی هایش بیدار می شود را ببیند. هفته دوم او برای اولین بار من را “مادر” صدا کرد!

این نمودار پیشرفت کودک  ۲ ساله ی من در زمینه گفتار با شیر شتر است. خط صاف در حدود روز ۴۶ وقتی است که مبتلا به زونا شدم و بعد از آن دوباره در روز ۶۱ وقتی که به سمت ایالت حرکت می کردیم بود.

من به منظور به دست آوردن هرچه بیشتر مزایای شیر شتر ، به جای شیر پاستوریزه شده به شیر خام (غیرقانونی) شتر روی آوردم. مهارتهای حرکتی پسرمان بسیارعقب مانده بود ، اما ۳ ماه دیگر او میتوانست ۱۷ بلوک اسباب بازی را جمع کند و اسباب بازیهای انگیزشی  را به راحتی انجام دهد.  ما یک سال روی این موارد کار کردیم!

نفس عمیقی کشیدم در زندگی. من بسیار شکرگزارم از اینکه که به اندازه کافی شجاعت داشتم و تلاش کردم و به اندازه کافی خوش شانس هستم  اینکه کار کنم و بتوانم از طریق انجام کار در سایت  fiverr.com درآمد داشته باشم تا تا بتوانم هزینه های تهیه شیر شتر را تامین کنم. ما شیر خام خود را از یک مزرعه خانوادگی در میشیگان خریداری می کنیم: www.camelmilkassociation.org. برای اینکه آنها بتوانند شیر خام را به صورت قانونی از طریق خطوط ایالتی بفرستند ، بایستی در آنجا ثبت نام کنیم یا قراداد ببندیم.  آنها خوراک ارگانیک خود را پرورش می دهند و به فرزندانشان می آموزند که روزانه از شترها مراقبت کنند. مردم محبوب من!

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات گسترده و قانع کننده درباره فواید شیر شتر را در کتاب جدید دیوانه ی شترکریستینا آدامز بخوانید. چه کتاب عالی !

همچنین می توانید گزارش پرونده علمی منتشر شده کریستینا آدام را در اینجا بخوانید.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3865381/

همچنین در آدرس زیر خلاصه داستان شگفت آور شیر شتر وجود دارد

https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/2156587216658846?url_ver=Z39.88-2003&rfr_id=ori%3Arid%3Acrossref.org&rfr_dat=cr_pub%3Dpubmed&

و تحقیق مورد علاقه من در مورد درمان آلرژی شیر توسط شیر شتر در ۸ کودک در آدرس زیر ببینید.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16382703

 از نظر متابولیک ، شیر شتر در منابع علمی برای کمک به  درمان دیابت نوع ۲ و نوع ۱ گزارش شده است.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29026408

 من هر روز صبح شاهد کاهش قند خون خودم به اندازه ۱۰ واحد (آن را در حدود ۷۵-۸۵ نگه داشته ام) هستم.

یکی دیگر از بچه های ما دچار تیک عصبی شد  و من مصرف شیر شتر به اندازه یک قاشق غذاخوری در روز برای او شروع کردم (او به آن علاقه ای ندارد بنابراین این بهترین کاری بود که من می توانستم بکنم). تیک عصبی او در مدت ۲ روز ناپدید شد و اگزمای او نیز بهبود یافت. این فقط شواهد بیشتری برای من است که یک اثر ضد التهابی در شیر شتر وجود دارد که می تواند در مشکلات التهابی سود بسیاری داشته باشد.

در آینده ، ما به دنبال این موجودات بسیار سازگار هستیم که در پروژه های بهبود سلامت مغز و بدن از ما حمایت کرده اند و همچنین بسیار از آنها سپاسگزاریم

سلب مسئولیت: این فقط تجربه ما است. من پزشک نیستم و چیزی را برای کسی تجویز نمی کنم. قبل از ایجاد تغییر در روشهای درمانی خود ، با پزشکان خود مشورت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.

لینک منبع: https://forthebetterchemistry.com/our-camel-milk-experiment-and-results/?fbclid=IwAR1rX1yK2zxUVLzAUe7EzVPzO8xfoa29oCjsvi4Uu4GZn88oxl-J68cFLEU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *