نگاه به شیر شتر و سختی تغییر نگرش ها

آیا شخص را دیده اید که وقتی شما شیر شتر را به کسی پیشنهاد می دهید شوخی کند و از این پیشنهاد دچار شوک شود؟
سلام شما از شیر گاو ، احتمالاً شیر بز ، شیر بادام ،شیر نارگیل ، شیر برنج می نوشید ، چرا شیر شتر نه؟ شیر شتر هم خوب است. بی ضرر و بسیار شفابخش! فقط به آنها می گویم که شوکه خواهید شد. … شترها خیلی بهتر از آنچه به نظر می رسند هستند.

یک خانم به من گفت که من آجیل میخورم چون که گیاهخوارم… آه ، خوب کار خوب گیاهخواری را ادامه بده. من شیر شتر را دارویی می بینم ، بعد از دیدن قدرتمند بودن آن بدون در نظر گرفتن هر چیزی از آن استفاده می کنم. به سختی می توان نگرش ها را تغییر داد اما نگاه به یک چیز شوکه کننده بسیار با ارزش است …

هنگام گفتن از شیر شتر باید چهره مردم فرانسه را ببینید. آنها معمولاً حتی شیر گاو هم نمی نوشند ، بنابراین به نظر وحشتناک می آیند. “” “آه ، آیا شیر شتر می نوشی؟” “افراد شجاع آن را جرعه جرعه می نوشند گویی که آن را شوکران دانسته اند. آنگلو ساکسون ها معمولاً ماجراجویانه ترند.

هاها ، بله! وقتی قیمت آن را به آنها می گویید ، شوک بیشتری هم در آنها می بینید!

درست است، واقعی ! اما سلامتی ارزشش را دارد.

وقتی شیر شتر را برای دخترم شروع کردم ، شوهرم گفت: “به مردم نگویید که او شیر شتر می نوشد ، زیرا این خیلی عجیب است!” 😛

در حقیقت ، اگر من این کار عجیب و غریب را انجام نمیداد م ، این گروه فیس بوکم حتی وجود نداشت. من آن را هنگامی شروع کردم که هیچ کس (بجز تعداد معدودی از افراد) از آن استفاده نمی کردند و ترس زیادی در مورد استفاده از یک محصول خام وجود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *