معرفی گروه لبنی شیر شتر YiBaTe

گروه لبنی YiBaTe در سال 2016 تأسیس شد که یک شرکت  درمورد شیر شتر از جمله پرورش شتر، توسعه و تحقیق در مورد لبنیات، توسعه، تولید، فرآوری و فروش است BaTe  به معنای “شجاع، قوی و هرگز تسلیم نشو” است. ما برای ایجاد چشم انداز شرکتی خود برای “ایجاد محصولات درجه یک شیر شتر در جهان و تبدیل شدن به پرافتخارترین شرکت شیر شتر در چین” به این روحیه تکیه می کنیم.

گروه لبنی YiBaTe با هدف پایه ریزی صنعت شیر شتر در زمانی که بازار شیر شتر وجود نداشت، یک پودر شیر شتر با فرمول پروبیوتیک تولید کرد که به طور گسترده در بازار مورد تحسین قرار گرفت، بنابراین درهای صنعت شیر شتر را باز کرد.

در ابتدای تاسیس در می 2016 تنها چند نفر کارمند داشت. پس از یک سال تلاش، ما مشتریان و توزیع کنندگان زیادی و بیش از 2000 فروشگاه تخصصی تا آگوست 2017 داریم. برند ما “EASTBART” بیش از 80 شهر در چین و به بیش از 2 میلیون مشتری خدمات رسانی می کند.

در سال 2018، پودر شیر شتر خالص ما به بازار آمد، در همین حال از شرکت ما دعوت شد تا در انجمن فروش مستقیم Boao در سانیا شرکت کند تا تبلیغات برند خود را بیشتر کند.

در مارس 2019، Yibate  با پلتفرم‌های JD و Tmall برای راه‌اندازی تجارت الکترونیک آنلاین همکاری کرد؛ پلتفرم تجارت الکترونیک ما در سپتامبر 2019 رتبه اول را کسب کرد  با ترکیب  تجارت آنلاین و آفلاین برای ایجاد جایگاه پیشرو در صنعت لبنیات شتر.

در سپتامبر 2019، پودر شیر شتر پروبیوتیک Yibate وارد بازار شد و شکاف محصول شیر شتر Yibate را با خاصیت پروبیوتیک  را پر کرد.

در آوریل 2020، منابع شیر در سین کیانگ، مغولستان داخلی و نینگشیا به منظور ایجاد یک مکان مثلث طلایی از منبع شیر ایجاد شده است.

در می 2020، اولین موزه فرهنگی شتر در شانگهای چین تأسیس شد و پیشگام تعاملات فرهنگی شد.

در ژوئن 2020،  Yibate  شش افتخار صنعتی مانند تأثیرگذارترین برند چین در صنعت شیر شتر و غیره را کسب کرد.

در آگوست 2020، مرکز تحقیق و توسعه شیر شتر در دانشگاه Northwest A&F تأسیس شد، این یک تیم تحقیق و توسعه شیر شتر با فناوری پیشرفته است. در همین حال، ایستگاه تحقیقاتی با داشتن دانشجویان فوق دکترا در دانشگاه شیهزی سین کیانگ تأسیس شده است.

در سپتامبر 2020، گروه لبنیات YiBaTe به مشارکت استراتژیک برند با دوربین مدار بسته دست یافت تا تصویر برند Yibate را به مصرف کنندگان ملی نشان دهد.

در فوریه 2021، شرکت لبنیات Yibate در ساعات پربیننده حضور پررنگی دارد و به طور کامل سبک برند را به نمایش می گذارد.

در مارس 2021، شرکت لبنیات Yibate ساختمان‌های اداری را در نزدیکی ورودی مترو خریداری کرد تا با شرکا و مشتریان ارتباط نزدیکتر و راحت تری داشته باشد.

در ژوئن 2021، ما قراردادی را با منطقه توسعه اقتصادی باکتو بخش نهم سپاه سین کیانگ امضا کردیم، 150 میلیون سرمایه گذاری کردیم تا یک کارخانه مدل منبع شیر شتر مدرن پیشرو در جهان بسازیم. تولید کامل از سال آینده آغاز می شود.

در فوریه 2022، دانشگاه Yibate ساخته شد و  گام مهمی به جلو برداشته است.

در مارس 2022، به عنوان نماینده عالی صنعت شیر شتر، شرکت لبنیات Yibate سوگند حسن نیت خود را انجام داد تا از حقوق و منافع مصرف کننده محافظت کند.

در ماه مه 2022، ما با موسسه تحقیقات محصول آکادمی علوم کشاورزی و احیای سین کیانگ به توافقنامه همکاری دست یافتیم.

گروه لبنیات Yibate همیشه خالق، نگهدارنده و وارث برندهای لبنی مشخص بوده است. محصولات شیر شتر ما توسط دولت دارای رتبه بالایی بوده و گواهی های افتخار مختلف را دریافت کرده اند.

گروه لبنیات YiBaTe اکنون آماده حرکت به سمت بازار بین المللی است. از مشتریان در سراسر جهان استقبال می کنید.

هدف ما:

ما به دنبال شرکای استراتژیک بلند مدتی هستیم که اهداف روشن و ثابتی با ما داشته باشند. صرفاً به عنوان نماینده محصولات پودر شیر شتر در بازار بین المللی عمل می کنند.

صمیمانه امیدوارم بتوانیم فرصتی برای همکاری با شما داشته باشیم و با هم برنده شویم.

ما مشتاقانه منتظر پیوستن شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *