تجربیات – شیر شتر آلرژی و بیماری ماست سل

من واقعاً از شیر شتر هیجان زده ام !!! دختر ۱۹ ساله من به شدت دچار مشکل سلولهای ماست سل شده است و طی ماه های گذشته او با مصرف کمتر از ۵ نوع غذا زندگی کرده است. او به همه مدل آب واکنش آلرژیک دارد (در حال حاضر آب Essentia تنها چیزی است که برای او قابل تحمل است). او به کیسه های نرمال سالین واکنش نشان می دهد و باید با آن بنزریل باشد. من میتوان بگویم ۱۵ روز از ۳۰ روز گذشته او حتی غذا نخورده است. واقعا افتضاح بوده است.
چند هفته پیش در مورد شیر شتر اطلاعاتی کسب کردم اما نمی دانستم از کجا می توان آن را تهیه کرد و به نوعی فراموش کردم. دیروز در مورد شیر شتر به من یادآوری شد و در خیابان حومه من در ایندیانا یک بازار بیت المقدس وجود دارد که تازه عرضه شیر شتر را آغاز کرده است. آی او می تواند آن را بنوشد !!! او نه تنها آن را تحمل می کند بلکه در واقع احساس بهتری نسبت به آن دارد و گفت که هنگام غذا خوردن اثر منفی سلول ماست سل را کاهش می دهد. هرگز چیزی وجود نداشت که باعث بهتر شدن احساس او شود. من فوق العاده هیجان زده ام!
او دچار کم آبی شده است ، زیرا دائماً برای نوشیدن آب تلاش می کند ، بنابراین دیروز ۲۰ اونس (حدود سه لیوان) از شیر شتر نوشید. به نظر می رسد همه چیز خوب است و هیچگونه عوارض جانبی ندارد. واقعا برای ما مثل یک معجزه کوچک است. امیدوارم به بهبود گوارش او کمک کند. او همچنین به بیماری لایم مبتلا است.
شیر شتری که ما داریم به صورت فلاش پاستوریزه (flash pasteurized) شده است و او به خوبی از پس آن برمی آید، من از خام بودن آن و واکنش سم زدایی نسبت به او نگران هستم زیرا ممکن است لایم و باکتری را از بین ببرد. شما چه فکر میکنید؟

گریس هیر ایدکر

من خیلی برای شما خوشحالم!! این یک معجزه مشابه برای دخترم با FPIES غیرمعمول / احتمالاً اختلال ماست سل نیز بود! من باور نمی کردم که او حتی در شرایطی که به معنای واقعی کلمه نمی توانست چیز دیگری بخورد ، آن را تحمل کند! خدا را شکر برای وجود شترداران

گریس هیر ایدکر
همچنین ، من تجربه استفاده از شیر شتر برای بیماری لایم را ندارم ، اما دخترم در حال نوشیدن مقادیر مشابه فلش پاستوریزه بدون هیچگونه اثر سوء بود و ما هیچ فرقی در مصرف شیر خام و پاستوریزه متوجه نشدیم. با این حال او بیش از یک سال در از شیر پاستوریزه مصرف میکرد.

ایرنه مک میلان
اگر پسرم ماست ، شیر و یا بستنی بخورد ، به معنای واقعی کلمه دو برابر(بدنش ورم میکند) می شود و از درد جیغ می کشد ولی او روزی نیم پیمانه شیر شتر می نوشد ، ما هیچ عارضه جانبی بدی مشاهده نکرده ایم
رینا لورم
پسر شما عدم تحمل لاکتوز است؟
ایرنه مک میلان
او هرگز به طور رسمی تشخیص داده نشده است اما هر وقت شیر می خورد یا ماست یا بستنی می خورد واقعاً بیمار می شود

ارام عاصم
دخترم عدم تحمل لاکتوز داشت. پس از استفاده از شیر شتر اکنون او می تواند شیر بز و شیر گاو را نیز تحمل کند.

رینا لورم
وای وای چقدرر خوب، ممنواز از نظر شما … شما شیر خام یا پاستوریزه گرفتید و از کدوم مارک استفاده کردین؟

نادیه آماتل حق
دخترم علاوه بر بسیاری از مشکلات سلامتی که داشت ، تأخیر در رشد نیز داشت. من متوجه می شوم که وزن وی پس از شروع مصرف شیر شتربه طور قابل توجهی افزایش یافته است (قبلاً با FTT تشخیص داده شده بود). همچنین او به نظر می رسد غذاها را بهتر تحمل می کند. او قبلاً آلرژی زیادی داشت. پیشرفت او از نظر مهارت های حرکتی و غیره نیز بهتر به نظر می رسد.

رینا لورم
خیلی خوب … چه مدت شیر شتر مصرف میکند؟

نادیه آماتل حق
از مصرف شیر شتر یک یا دو ماه گذشته است او همچنین قبل از مصرف شیر شتر رژیم غذایی GAPS را انجام می داد. بنابراین شیر شتر به طور قابل توجهی او را بهبود بخشیده است . تصور من این است که شیر شتر مواد مغذی مورد نیاز او را از لبنیات تأمین می کند (از آنجا که او نمی تواند شیر گاو و بز بخورد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *