داستان غم انگیز مرگ ملکه شتر

داستان غم انگیز مرگ ملکه شتر

توسط عبدالرضیق کاکار
۱۸ مه ۲۰۲۱

بایگالما بایکال کی بود؟

او یک فیلمبردار مشهور از مغولستان ، دوست طبیعت و عاشق زندگی با روحی مهربان بود. او یک ملکه شتر و ستاره در فیس بوک و اینستاگرام بود. مردم سبک زندگی او را دوست داشتند ، دنیای شترها را کاوش می کردند و با شترهای او قدم می زدند. او سفر خود را از مغولستان به انگلستان با این عنوان در بی بی سی آغاز کرد “یک زن با هدایت یک گله شتر در طی یک سفر باورنکردنی ۱۲۰۰۰ کیلومتری از مغولستان به لندن ، انگلستان ، از همه غیر ممکنها عبور میکند.” https://www.bbc.com/reel/video/p077ytl2/ از-مغولستان-به-یک- توسط-شتر؟

او عاشق شتر بود
او زندگی خود را در یک حادثه آتش سوزی در مغولستان از دست داد

او یک فیلمبردار مشهور ، ملکه شتر ، کاوشگر ، کوهنورد و ماجراجو ، طراح لباس مغولی ، دوستدار طبیعت و یک دوست شتر بود. بایگالما Baikal Norjmaa ، مشهور به پروژه Steppes To The West ، عبور از مغولستان به انگلستان در حادثه دلخراش آتش سوزی دیروز (۱۵ مه ۲۰۲۱) درگذشت.
زندگی مانند شن و ماسه است ، نمی توان آن را برای مدت زمان طولانی نگه داشت

به دلیل تعطیلات ناشی از کرونا ، او نوشت که در وضعیت تعطیلی ها احساس خفگی می کند. او یک چادر سنتی مغولی ترتیب داد و به آنجا منتقل شد تا با شترها راه برود ، در هوای تازه احساس راحتی کند و زیبایی های طبیعت را کشف کند. او به آنجا منتقل شد و شب اول در چادر به دلایل نامعلومی آتش گرفت و دچار سوختگی شدیدی شد و نتوانست زنده بماند.

با مادر و ۲ دخترش

او دختری دوست داشتنی ، همسر و مادر دو دختر زیبا و جوان بود. وی عضو فعال گروه Camel4Life International بود.

افکار و دعاهای ما با مادر ، شوهر ، دختران ، خانواده بزرگ و دوستانش است. ما در موارد متعددی بصورت آنلاین چت کرده بودیم و کنفرانسهای بزرگی را در مورد شترها به عنوان محل زندگی عشایر تحقق بخشیدیم.

من فقط داشتم از طریق پیام های او در WhatsApp پیمایش می کردم و به اهداف ، چشم اندازها ، انگیزه ها و مهربانی های او فکر می کردم. ما نمی دانیم چه زمانی زندگی به پایان می رسد. خانواده خود را دوست داشته باشید ، این دیدار را به دوستان خود تحقق بخشید و برای Baigalmaa Baikal Norjmaa دعا کنید.

بایکال در آرامش باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *