آلیمان ۱۳۲ ساله شد.

آلیمیهان سیتی ۱۳۲ ساله شد.

در ۲۵ ژوئن ۲۰۱۸ ،آلیمهن سییتی تولد ۱۳۲ سالگی خود را در خانه اش در کشگر ، سین کیانگ (چین) جشن گرفت. آلیمان سییتی ، متولد ۲۵ ژوئن ۱۸۸۶ ، از دهکده Paikunwuyila ، شهرستان Kumxilike ، شهرستان Shule ، سین کیانگ است.

سین کیانگ هیچ کوه ، آب ، دشت های سرسبز و امکانات پزشکی کامل ندارد. اما در این سرزمین خشک در این هزاران سال چیزی وجود دارد!

آن چه قدرت جادویی دارد؟

با در نظر گرفتن این سوال ، من نظرسنجی های مختلفی را در این زمینه انجام داده ام. نتایج نظرسنجی نشان داد که این افراد صد ساله تفاوتی با افراد مسن در مناطق دیگر ندارند ، با این تفاوت که رژیم غذایی طبیعی تری دارند.

تنها تفاوت این است که ده ها سال است که آنها یک نوشیدنی جادویی محلی می نوشند: شیر شتر!

چه خوب است در مورد شیر شتر؟

محیط در سین کیانگ خشک است و بیابان های گوبی به وفور یافت می شود. هرچه حیوانات بزرگتر باشند ، زنده ماندن در اینجا دشوارتر است. فقط شتر می تواند به مدت دو ماه بدون غذا و نوشیدنی زنده بماند . چه گیاهان سمی وجود داشته باشد و چه نباشد ، شتر نمی ترسد. حتی می تواند کاکتوس ها را با خار بخورد. شتر دو یا سه برابر بیشتر از عمر گاو و گوسفند زندگی می کند.

جادو این است که غذای او نمک زیادی دارد اما او هرگز فشار خون بالا ندارد.

قند خون بسیار بالا است ، اما دیابت هرگز.

نکته ارزشمند در مورد این حیوان معجزه آسا ، شیر آن است.
شیر شتر باعث ایجاد نشاط و تقویت عضلات و استخوان ها می شود.

تجربیات پزشکی در طب سنتی چینی در قزاقستان “همچنین گزارش می دهد:” شیر شتر باعث تغذیه ، آرامش اعصاب ، تغذیه نشاط ، سم زدایی می شود و می تواند انواع بیماری ها و ضعف ها را درمان کند. “

منبع: k.sina.com.cn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *