مقدمه آدمینهای گروه فیس بوکی بهبود با شیر شتر – جسیکا گالیگانی و نیکول سانفورد

http://facebook.com/groups/225663314116369

حدود ده سال پیش بعد از اینکه گروه بهبودی با شیر شتر Healing with camel milk در فیس بوک راه اندازی شد، دو مقدمه توسط ادمین های این گروه خانمها جسیکا گالیگانی و نیکول سانفورد در قسمت فایلهای گروه گذاشته شد که با توجه به کاربردی بودن ترجمه آنها در زیر می آید. گروه بهبود با شیر شتر در حال حاضر نزدیک به ۱۴ هزار عضو از سراسر جهان دارد.

مقدمه خانم جسیکا گالیگانی

سه شنبه ۱۷ می ۲۰۱۱

https://www.facebook.com/jessica.galligani/

نام من جسیکا است و می خواهم مقدمه خودم را در گروه اضافه کنم. به ندرت می توان چیزی را بسیار قدرتمند یافت که در شما این حس را بر انگیزد که برای دستیابی دیگران به آن تلاش کنید، اما همانطور که من و نیکول فرزندان خود را از شدت بیماری که در حال افزایش است درمان می کنیم ، امید شگفت انگیزی به یک چیز ساده ، طبیعی و مفید پیدا کرده ایم. غذا! بله ، این یک ماده غذایی است و بدن را کاملاً تغذیه می کند. من می توانم ساعت هایی را در اینجا با دو کودک که درجات مختلف اختلال خود ایمنی دارند ، تاریخچه خود را توضیح دهم ، من باهوش هستم که به جای آن، لینک وبلاگ خود را با شما به اشتراک بگذارم. این روزنوشت زندگی ما را از روزی که مجبور شدیم در مورد اختلال پردازش حسی دنبال کسب اطلاعات بیشتر باشیم را توصیف میکند. این فقط نوک کوه یخ بود و در وبلاگ من ، شما با هر پروتکل و مداخله ای که بررسی کردیم ، آشنا خواهید شد. لطفاً در صورت داشتن وقت ، آن را بررسی کنید ، مدتها است که من از سالها پیش شروع به نوشتن نکرده ام ، اما یک برگه وجود دارد به نام “وبلاگ من در انگشتان شما” که به ترتیب مناسب بر اساس دسته بندی لیست می کند.

http://grayson-youarewhatyoueat.blogspot.com/

در این گرد و خاک درمانهای پزشکی ، رمزگشایی از معالجاتی که ارزش تلاش برای آنها دارد چالش برانگیز است، نظرات و پروتکل های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند ذهن شما را از اضطراب مشوش کند ، کدام راه را انجام بدهید؟ من سعی می کنم روی علم مداخلات و اقدامات پزشکی متمرکز شوم ، به چیزهایی که ریشه مشکلات ما را التیام می بخشد متمرکز هستم به جای اینکه با عجله یک چسب زخم را بر روی یک زخم بزنم تا فقط آن را برطرف کنم ، حتی اگر این به معنای کار بیشتر در دراز مدت باشد.

ادعاهای متعددی برای کسب شهرت با کشف های معجزه آسای سلامتی در دنیای جایگزین  داروها وجود داشته است، اما من وظیفه خود را به عنوان یک مادر می دانم که امید واهی برای درمانهای جعلی را به افراد شایسته ندهم. گزینه های من تا به امروز این بوده است: کاهش التهاب از اساس و التیام روده با حذف تمام غذاهای آلرژی زا و استفاده از مکمل های با حجم زیاد برای رفع کمبودها، دادن متوالی غذاهای قابل تحمل برای جلوگیری از حساسیت های اضافی که مانع روند بهبودی می شود ، اصلاح فعالیت سیستم ایمنی بدن ، فعالیت فوق العاده برای بازسازی تعادل فلور روده در برابر سمیت های سرسخت، و در نهایت ، حذف فلزات سنگین. این یک جاده طولانی است، بنابراین وقتی با این ادعاهای معجزه آسای درمانی روبرو می شویم ، تمرکز روی جاده پیش رو دشوار خواهد بود. اما هر از گاهی ، یک روش امتحان شده و درست از مسیرهای ما عبور می کند. باز هم ، رمزگشایی از اعتبار آنها نامش بازی است.

در مورد شیر شتر ، نه تنها علم و مطالعات از آن حمایت می کند، بلکه کل فرهنگ ها طی هزاران سال آنچه ما به دنبال آن هستیم را تایید میکنند. آنچه من شخصاً در فرزندانم شاهد بوده ام، مرا نسبت به این ادعاها وحشت زده می کند ، زیرا آنها در مقابل چشمان من و به سرعت در حال تحقق هستند. غالبا معمول نیست که در مورد یک درمان شگفت انگیز چیزی بشنویم و آن را بدست بیاوریم، ولی اگر در دسترس باشد من یکی از اولین افرادی هستم که در صف برای بدست آوردن آن قرار میگیرم.  بنابراین من اینجا هستم  و با هر کسی که می خواهد قابلیت های شیر شتر را بداند، اطلاعاتم را به اشتراک می گذارم.

من سعی خواهم کرد که به طور خلاصه پیشرفت های پسرانم را تند تند بگویم و می خواهم این واقعیت را یادآوری کنم که این موارد ذکر شده در زیر مواردی است که فقط از زمان راه اندازی شیر شتر در اول ماه مه سال جاری(سال ۲۰۱۱) اتفاق افتاده است. نکته شگفت انگیز در این مورد این است که من می توانم هر ساعت به این لیست اضافه کنم! تغییرات به سرعت در حال رخ دادن است.

تغییرات هر دو پسر:

-“تمیز کردن” اولیه به مدت یک یا دو روز. این شبیه مدفوعی بود که ما تجربه کردیم وقتی پسر بزرگتر ما آنتی بیوتیکی به نام Flagyl مصرف کرد و هدف آن کشتن کلستریدیا ، باکتری بدی بود که ماهها از کنترل خارج شد.  گزارش شده است که شیر شتر یک باکتری کش قوی است.

-مدفوع کامل بعد از دو روز مصرف شیر ، و منظور من کامل است! من هرگز این مورد را در دو سالگی شان ندیده بودم ، او همیشه بین یبوست و شل بودن با مدفوع گاه به گاه طبیعی متغیر است.

-حرف زدن عالی:  فراتر از باور ، آنها خوشحال ، مبهم ، متحرک و بسیار پرحرف هستند.

-به نظر میرسید که خلاقیت آنها ناگهان از بین رفته است. آنها قبلا خلاق بودند ، اما اکنون آنها دوباره آن را دنبال کرده اند. امشب هر دو از مقوا قایق درست کردند و سپس بجای پریدن به کار بعدی، هر دو “قایق” های خود را به اتاق دیگری بردند و بازی خیالی بسیار خلاقانه ای را با آنها شروع کردند … احتمالاً برای یک ساعت !!

پسر دو ساله ما:

-شخصیت او به روشی بیدار بود که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودیم.

رشد قابل توجه واژگان (استفاده از کلماتی مانند تیرانوزوروس Tyrannosaurus و مقوا به تنهایی)

-او از کلمات معنادار کوتاه به جملات و اصطلاحات کامل و بسیط با استفاده از کلمات اتصال مانند “in، on، the، my …” جهش کرد.

– تماس چشمی شدید و ذهن خوانی (منظور من از این کار این است که او اکنون حالات را از طریق چشم می خواند)

-آگاهی شناختی که به طور محسوسی در حالات چهره وی نمایان است. به عنوان مثال ، اگر من او را در حال انجام کاری گیر بیندازم که به وضوح نباید انجام می داد، در گذشته وجود من حتی مانع او نمی شد که تحریک شود که یک واکنشی انجام دهد. اکنون او از این لحظات کاملاً آگاه است و به همین ترتیب با عباراتی مانند “متاسفم” و “دوستت دارم” پاسخ می دهد در حالی که به تنهایی مرا با بوسه و بغل تحت تاثیر شدید قرار میدهد.

-شوخ طبعی ، او هیستریک و دارای احساسات شدید کنترل نشده است ، وقتی موسیقی روشن است روی هوا گیتار می زند.

– باهوش ، با استفاده از محبت برای رسیدن به راه خود

– پیگیری زیاد، کنجکاو = ناگهانی وارد کارها می شود

– تا آخرین بررسی در چند هفته پیش اوموفق به رشد کردن نبود !! او حدود یک سال ۲۷ پوند (۱۲ کیلوگرم) وزن داشت. دو روز پس از شروع شیر شتر ، او دو پوند (حدود یک کیلوگرم) اضافه کرد (من روزانه او را وزن می کنم به امید اینکه به طور معجزه آسایی افزایش وزن را ببینم) ، در هفته آینده ، یک پوند اضافی اضافه کرد. او از نظر وزنی از ۱۰٪ به ۳۷٪ رسید. او همچنین نیم اینچ رشد کرد ، اما قد او هنوز هم زیر ۳٪ است. به امید مشاهده رشد سریعتر! این برای ما خیلی مهم است. او قبلا به طور مداوم غذا می خورد و هرگز وزنی به دست نمی آورد ، اکنون غذای او کمی کمتر شده و در حال افزایش وزن است که به من می گوید از مواد مغذی استفاده می کند! شیر شتر ۳ برابر کلسیم و ۱۰ برابر آهن نسبت به شیر گاو دارد ، فقط به این منظور که شما از تفاوت های تغذیه ای ایده بگیرید. استفاده از منبع غذایی در مقایسه با مکمل های مصنوعی قابلیت زیست پذیری بیشتری دارد. اوه ، و ما توانسته ایم بیشتر مکمل های آنها را حذف کنیم. مواردی را که ما در آن نگه داشته ایم ، نمی توان از طریق شیر ، مانند امگا و ویتامین D3 ، در دوزهای بالا دریافت کرد.

– شرکت کامل در کلاس موسیقی ، این اولین بار است. او تنها نشست ، همه دستورالعمل ها را دنبال کرد و همراه آنها آواز خواند. نمی توانم به شما بگویم که این تفاوت نسبت به قبل از شیر چقدر است.

-کاهش کراتوز و هیچ چیز تا به حال جواب نداده بود، ما دوزهای بالایی از روغن کبد ماهی ، روغن کنف و روغن دانه توت سیاه را امتحان کرده بودیم.

– او امروز بدون ناامیدی و مشکلی شلوار خودش رو پوشید

– امشب او به شخصیت های کتابی که می خواندیم اشاره کرد و حالات آنها را بر اساس شکل ظاهری آنها ذکر کرد. یک شخصیت نفس نفس می زد ، بنابراین او گفت ، “او ترسیده است” و چهره ای ناراحت منجر به “او خوشحال نیست” … همانطور که گفتم ، من می توانم روزانه به این مطالب  اضافه کنم و قسم می خورم مثل این است که او از ۰ به ۶۰  رسیده است بدون اینکه بین این دو باشد. این تغییرات شبانه روزی است ، نه تدریجی مانند بسیاری از پیشرفتها که اتفاق می افتد.

پسر پنج ساله ما:

-بلافاصله آرام شد، او آقای ملو(Mr. Mellow) شده است. او هنوز هم جذابیت و شوخ طبعی خود را دارد ، اما در عملکرد خود رقیق و متناسب است ، آنها هدف دارند.

– تیک قبلی موقتاً برگشت و یک روز بعد فروکش کرد.

– با یک آستانه ناامیدی پایین برای یک روز (از همان روز تیک) از نظر عاطفی ناپایدارتر شد.

-شکم او صاف مانده است ، او در تمام زندگی خود نفخ شدیدی داشته است (فکر کنید ۶ ماه باردار باشد). اخیراً به دلیل وجود مواد مغذی قندی به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود ، اما شیر شتر منجر به شکمی صاف وبه طور ثابت شده است.

-با افکار پیچیده نیازهای خود را بهتر انجام میدهد. او توانسته است نیازهای عاطفی را بدون اینکه از کنترل خارج شود با ما در میان بگذارد. در گذشته ، او عصبانی می شد ، از ما دور می شد و با خجالت رفتار می کرد.

-بی تردید ، بدون خجالت ، برای پدربزرگ و مادربزرگ خود گیتار زد

-آوازها را  بیش از حد معمول در مدرسه می آموزد

-اعتماد به نفس بیشتر

آیا برخی از مواردی که در بالا ذکر کردم می تواند رشد طبیعی کودک در زمان دقیق آن باشد؟ مطمئناً همه چیز ممکن است. اما آنچه که من می خواهم به آن توجه کنم تعداد زیادی از موارد است که طی یک دوره کوتاه مدت اتفاق افتاده است و در بسیاری از موارد ، تغییر یک شبه همزمان با آغاز استفاده از شیر شتر است. غرایز مادری به من می گویند بیشتر این موارد در غیر این صورت رخ نمی داد. من منتظر ادامه پیشرفت ها هستم و قصد دارم با حذف کامل داروهای ضد میکروبی با گذشت زمان آزمایش کنم. من در این مورد بیشتر از نیکول مردد هستم ، زیرا پسر بزرگتر ما اکنون در مدرسه تمام وقت تحصیل می کند. من نمی خواهم برای دخالت در رفتارهای او کاری انجام دهم. مدرسه به زودی تمام می شود و من قصد دارم آزمایش های بیشتری انجام دهم. همانطور که از شیر احساس خوبی دارم ، می دانم که گوارش و روده بچه های ما چقدر بد است ، از انجام کارهای خیلی زود می ترسم ، بنابراین یک رویکرد تدریجی خواهم داشت. من امید زیادی دارم!

امیدوارم که به ما در نهضت آگاهی دادن برای این غذای شگفت انگیز شفابخش به ما بپیوندید. دوست دارم با گذشت زمان داستان های بیشتری ببینم! اگر تصمیم دارید خودتان آن را امتحان کنید لطفاً ما را مطلع کنید!

 جسیکا

مقدمه خانم نیکول سانفورد

https://www.facebook.com/MothertoBrie/

من می خواهم خودم و دوستم جسیکا گالیگانی (داستان زیر) را به همه معرفی کنم. ما می خواهیم با همه شما دلیل و چگونگی تاسیس این گروه را به اشتراک بگذاریم.

نام من نیکول آنتونس است و خانواده ما کمی قبل از ۲ هفته سفر خود را با شیر شتر آغاز کردند. من مادر یک دختر کوچک زیبا هستم که در ابتدا سالم بود. او برای زندگی ما نعمت بزرگی بود. ما اولین بار صاحب فرزند و پدر و مادر شده بودیم و واقعاً سعی می کردیم به وظیفه روزمره مراقبت از نوزاد بپردازیم. هنگامی که او حدوداً چند هفته ای بود ، ما شروع به دیدن مواردی کردیم که از آنها سوال کردیم، از جمله اینکه، چرا او شیر مادر و یا شیر خشک و غیره مصرف نمی کند؟ ما استفراغ ومدفوع بد داشتیم. به ما اطلاع دادند که باید ۸ هفته او را تحت درمان در Axid Meds قرار دهیم. ما هرگز در این مورد از کسی سوال نکردیم و به آن فکرهم نکردیم چون پزشکی باعث می شود مردم بهتر شوند ، درست است؟ به نظر می رسد که علائم او را فعلاً برطرف می کنند. در همان زمان ،  پس از اولین واکسیناسیون که DTAP بود، حدود ۸ هفته حال او رو به خراب شدن بود. بدن او شروع به بالا رفتن دما ، استفراغ  و سلامت کلی دخترمان در حال کاهش سریع بود! به همین دلیل احساس کردیم که نباید به برنامه واکسن ادامه دهیم.

حدود ۴ ماه شروع به دیدن موارد حسی به خصوص در مورد غذا خوردن کردیم. او بیشتر اوقات ، تا حدود ۸ ماهگی در Hip Harness (هیپ دیسپلازی) بود. ما واقعاً حس های زیادی را از راه های دیگر نمی دیدیم تا زمانی که او از مهار خارج شد و شروع به تحرک کرد و شاهد افزایش بیش فعالی بودیم. وی پس از تولد ۱ سالگی به ویروس Rot-a ، RSV و بثورات ویروسی مبتلا شد که بدن او را از سر تا پا پوشانده است. این زمانی بود که می دانستم باید کاری انجام دهیم. موارد بسیاری وجود داشت که همراه با همه این عفونت ها بود. ما بدون جواب از این دکتر به آن دکتر میرفتیم. همه مرتباً می گفتند این طبیعی است یا شاید آلرژی غذایی باشد ، اوه و تو دیوانه ای ، لول. خوب ، در آن زمان من با حمایت دوست بسیار خوبم ، جسیکا که چیزهای مشابه دیگری را پشت سر گذاشته بود ، می دانستم که باید کاری انجام دهیم.

ما سفر خود را با حذف غذاهایی که او را آزار می داد شروع کردیم ، در حالی که سیستم گوارش او را در این روند بهبود می بخشیم. ما فهمیدیم که او دارای عفونت های شدید باکتریایی ، مخمری و انگلی است. آن زمان بود که همه چیز با دارو شروع شد. ما در پایان باکتری ها ، مخمرها و انگل ها را درمان کردیم. غلبه بر آنها، کار فوق العاده ای بود.ما  روزهای خوب و روزهای بسیار بدی خواهیم داشت. وقتی واقعاً در مورد همه اینها جدی گرفتیم ، اوضاع بهتر شد. ما در واقع در میانه ارزیابی خود با سیستم دولتی بودیم تا به درمان  SPD (اختلال پردازش حسی) بپردازیم و اتفاقاً ما میخواهیم که شاهد از بین رفتن آن باشیم. حتی درمانگر ما متوجه شده است. در طی چند هفته تحت مراقبت آنها به ما گفتند که او دیگر صلاحیت کمک دولت را ندارد. ما می دانستیم که در حال انجام کاری هستیم.

اکنون به یک سال و نیم بعد سریع حرکت کنید ، جایی که ما فقط چند هفته پیش بودیم ، سعی کردیم همه چیز را با استفاده از مواد طبیعی ، محدودیت های رژیم غذایی و استفاده از پروتکل شیمیایی اندی کاتلر کنترل کنیم. ما در حالی که به همه این مسائل می پرداختیم سعی داشتیم با راحت نگه داشتن او بهترین کار را انجام دهیم. به نظر من ، فقط کافی نبود من دعا کنم و هنوز هم هر روز دعا می کنم تا او کاملاً بهبود یابد. وقتی جسیکا اطلاعات شیر شتر را برای من از طریق ایمیل ارسال کرد ، فکر کردم ، “چی؟ تو داری با من شوخی میکنی”. lol.  به عنوان شخصی که هستم و ایمانی که دارم ، از خدا خواستم که اگر این کار صحیحی برای انجام دادن است مرا راهنمایی کند و در تصمیم گیری به من آرامش دهد.

من شروع به تحقیق بیشتر کردم و بگذارید به شما بگویم که اطلاعات زیادی در اینترنت وجود ندارد. سعی کردم افرادی را پیدا کنم که یا از آن استفاده کرده اند یا کسی را که از آن استفاده کرده است را می شناسند و به من اعتماد دارند که تاکنون کسی را پیدا نکرده ام.

در بازبینی اطلاعاتی که داشتم و در این مورد دعا می کردیم ، تصمیم گرفتیم “چه خوب ، ما آن را امتحان خواهیم کرد”. بنابراین ما اولین تأمین شیر شتر خود را از یک کشاورز محلی خریداری کردیم و بگذارید به شما بگویم ، ظرف چند ساعت پس از دادن آن به او ، آرامش پیدا کردیم. آن شب وقتی او را به رختخواب گذاشتم ، در حالی که مشغول خواندن کتاب برایش بودم با من تعامل داشت. او هرگز چنین کاری نمی کند. او معمولاً همه جای کتاب است ، به صفحه بعدی می رود ، چیزهایی را که در صفحه قبلی یا صفحه بعدی وجود دارد خلاصه می کند. او حتی آن شب بدون نگاه زیر چشمی به خواب رفت. تا صبح روز بعد به من دیگر به او فکر نکردم.

صبح روز سوم ، با احساسی شدید بیدار شدم و فکر می کردم استفاده از همه داروهای شیمیایی مانند مقدار زیادی مکمل، داروی ضد میکروبی و کبد را ادامه ندهم. بعداً در همان روز ، من فکر کردم که ما بیش از حد رشد کرده ایم و علائم مخمر را افزایش می دهیم ، و به دنبال آن مدفوع رشته ای و مخمر است. به این دلیل که ما از چیزی استفاده نمی کردم ، من واقعاً نگران شدم. صبح روز بعد ، که روز ۴ بود ، یک دما بالا گرفتیم و او تب داشت. او بسیار بی حال ، خرچنگ مانند و دارای خلق و خوی بد و دمای او از ۱۰۳ تا ۱۰۳٫۷ بود ، پس از دادن مجدد آنتی بیوتیک ها (که به نظر من بسیار عجیب بود از آنجا که بیش از یک سال از آنها مصرف میکرده  و هرگز چنین پاسخی نداشتم) استفراغ می کرد ، آبریزش بینی روشن به سبز تبدیل شد. در ابتدا فکر کردیم که این واکنشی است به این دلیل که واکنش آلرژیک شدیدی به لبنیات دارد ، اما به خاطر همه دستاوردهایی که شاهد بودیم ، دادن شیر شتر را ادامه دادیم. سپس با چندین نفر تماس گرفتم که می داند چه کسی از آن استفاده کرده است یا کسی را می شناسد که موفق بوده و موفق شده باشد. همه آنها به من اطلاع دادند که این احتمالاً نشانه سم زدایی است. من این را مورد توجه قرار دادم و در اینجا ما چند روز بعد هستیم ، سلامتی او به حالت عادی برگشته است ، مگر در مواردی که تخلیه واضح باشد.

این چند هفته گذشته شگفت آور بوده و هنوز هم ادامه دارد. من منتظر بودم این را با عموم به اشتراک بگذارم. ما بسیار هیجان زده بودیم که می دانستیم چیزهایی که می دیدیم واقعی هستند. ما نمی خواستیم امید کاذب بدهیم و هنوز هم قصد نداریم امید کاذب بدهیم. همه ما می دانیم که چه حسی دارد.

 در اینجا لیست عظیمی از مواردی که یک بار با استفاده از شیر شتر مشاهده کرده ایم وجود دارد:

آرامش

تمرکز

ارتباط چشمی

قطع بیش فعالی نامناسب

واژگان

تعامل با اسباب بازی های او (به روش صحیح)

خودش بازی می کند

مایل به معاشرت ، اما در سطح عادی (دوستانه بیش از حد نبودن و در صورت لزوم احتیاط با غریبه ها)

فرار نمی کند و احتیاط می کند

گوش دادن به جهت (به یک نقطه)

AKA چیزی که به نظر من یک نگرش طبیعی است (بدون انفجارهای عظیم خشم)

خلق و خوی او نسبتاً طبیعی است (مناسب سن)

سازگاری با همه چیز !!!!

مدفوع طبیعی

ما سرانجام ROLLS را در یک دختری که  قبلا لاغربود مشاهده می کنیم

رگهای آبی در منطقه شقیقه در حال کاهش است (تقریباً به نظر می رسید که او تمام مدت کبود شده است)

لطفاً لحظه ای وقت بگذارید و علاقه خود را با ما در میان بگذارید یا اگر کسی را می شناسید که از شیر شتر استفاده کرده و به نوعی نتیجه آن را دیده است. این همان چیزی است که این گروه در مورد آن است. حمایت از یکدیگر از طریق این مسیر شگفت انگیز. ما می خواهیم از تو بشنویم.

نیکول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *