تجربیات – شیر شتر بعد از جراحی مغز

Alecia Mower English:

ما اخیراً دو سه هفته پس از آنکه ده ماه که شیر شتر منجمد مصرف میکردیم به پودر شیر شتر برند(camelicious) روی آوردیم. پیشرفت و خواب پسرم تقریباً به خوبی شیر شترخام منجمد ادامه دارد. من سپاسگذارم که پودر شیر شتر در اختیارم قرار گرفت، زیرا فریزر ما این هفته خراب شد و از آنجا که فریزر دیگری ندارم (هنوز!) واقعاً دچار مشکل می شدم. از داشتن شیر شتر پودر شده برای این شرایط سپاسگزارم. من بیشتر نگران خواب پسرم بودم که یکی از بهترین چیزهایی برای ما و پیشرفت او است که شیر شتر به ما داد.
پسرم در ۲ سالگی قادر به صحبت نبود و اکنون دو سال و یازده ماه دارد. اکنون او تاخیر خفیفی در گفتار دارد. تقریباً همه می گفتند که بچه های که جراحی مغز دارند هرگز بقیه عمر خود را در طول شب نمی خوابند، اما او با شیر شتر، حالا هر شب میخوابد و سلامتی من نیز بازیابی شده است. خیلی ممنون!
او در حال حاضر روزانه ۲ تا ۴ اونس (۶۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر) شیر خام شتر از ۲-۳ اونس شیر خشک پودر شده مصرف میکند . مصرف او برای ۶-۷ ماه اول ۸ اونس (۲۴۰ میلی لیتر) در روز بود.

از لابلای کامنت ها

 But he didn’t have good fine motor skills back then either. Now he has excellent fine motor skills thanks to camel milk.

اما در آن زمان او مهارت های حرکتی خوبی هم نداشت. اکنون او به لطف شیر شتر از مهارت های حرکتی عالی برخوردار است.

I started out lightly pasteurized (desert farms). When he said his first purposeful word a couple hours later (cheese!) I knew we were on to something. I switched to raw because I wanted all the benefit I could get. It’s been amazing.

من شروع به استفاده از شیر شتر به صورت پاستوریزه کردم(شرکت desert farms). وقتی چند ساعت بعد اولین کلمه هدفمند خود را گفت (پنیر!) من می دانستم که در حال انجام کاری درست هستیم. من به شیر خام شتر روی آوردم زیرا تمام سودهایی را که می توانستم بدست بیاورم را می خواستم.این شگفت آور بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *