جمع آوری کمک برای تهیه شیر شتر برای خانواده های کم درآمد اوتیسم در آمریکا

شرکت camel power co برای کمک به کودکان اوتیسم خانواده هایی که قدرت خرید شیر شتر را ندارند سامانه کمک مالی را راه اندازی کرده است.

در صفحه سایتی که به این منظور طراحی شده متن زیر آمده است:

Camel Milk for low income families Autism

هدف ما تهیه شیر شتر که خواص درمانی شگفت انگیزی دارد را برای خانواده های کم درآمد است که فرزندان مبتلا به اوتیسم و سایر مشکلات پزشکی دارند تهیه کنیم. تحقیقات نشان داده است که این شیر شگفت انگیز برای کمک به چنین شرایط و بیماری های است که هزاران سال در سراسر جهان وجود دارد مفید است.

خانواده های زیادی که به این شیر احتیاج دارند ، نمی توانند هزینه های بالای شیر شتر را بپردازند ، زیرا اغلب قیمت شیر شتر ده برابر قیمت شیر گاو است.

ما می خواهیم به این خانواده ها کمک کنیم و به کمک شما نیاز داریم!

خرید شترها در ایالات متحده بسیار گران است و با توجه به آیین نامه فعلی USDA ، امکان واردات تقریباً وجود ندارد.

افزایش تعداد  شترها و جمع آوری شیر شتر نیز بسیار پرهزینه است.

ما همچنین شترهای خود را در یک محیط خانوادگی کوچک پرورش می دهیم زیرا معتقدیم این موجودات شگفت انگیز جزو خانواده ما هستند.

ما معتقدیم که مزرعه و زیرساخت های فعلی ما می توانند پشتیبانی کنند وبه راحتی ده نفر  شتر شیر اضافی را به مزرعه اضافه کنیم و ما آنها را پرورش بدهیم. این شترها می توانند ۱۵۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند +  به علاوه هزینه اضافی برای  خوراک  و خدمات دامپزشکی.

ما قبلاً خون، عرق و اشکهایمان را  وهمچنین صدها هزار دلار در مزرعه و زیرساخت های خود سرمایه گذاری کرده ایم و برای پرورش و تولید شیر به تعداد شتر بیشتری احتیاج داریم.

ما می خواهیم هر کودکی که نیاز داشته باشد بتواند بدون در نظر گرفتن توانایی خانواده خود در پرداخت هزینه های آن، بتواند این درمان را انجام دهد.

هر کمکی که بتوانید به ما کمک کنید ، از طرف ما و همچنین خانواده ها و فرزندان مورد نظر  بسیار مورد قدردانی قرار می گیرد.

شیر شتر می تواند دنیا را تغییر دهد .

ما فقط به تعداد بیشتری شتر احتیاج داریم!

خیلی ممنونم!

منبع: https://www.gofundme.com/f/camel-milk-for-low-income-families-autism

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *